League of Legends
League of Legends
Oyunkayit.Com Online Oyun Kayıt Rehberi
M.A.R.S. Online Poster
M.A.R.S. Online Poster
Yayımcı
:   Gametolia
Tür
:   
Dil
:   Türkçe
PvP
:   Var
Grafik
:   İyi
Oynanabilirlik
:   Yüksek
Yaş Sınırı
:   -
Kapandı

VİDEO İZLE

Mars Online Türkiye

EKRAN GÖRÜNTÜLERİ

M.A.R.S. Online yayıncı firmanın almış olduğu karar ile 16 Şubat 2015 tarihi itibariyle sunucularını kapatmıştır.

M.A.R.S. Online (Mercenary Assault And Recon Squad) Çin merkezli Yingpei (Epic Games) şirketi tarafından Unreal 3.5 oyun motoru ile geliştirlen AAA reytingine sahip kaliteli bir MMOTPS oyunudur. Güneydoğu Asya ve Çin’de farklı isimlerle çeşitli yayıncılar tarafından yayınlanan M.A.R.S. Online Türkiye’de Gametolia ile 20 Eylül 2012’de açık beta testlerine başladı.

M.A.R.S.‘ta bireysel savaş, takım savaşı, bomba ve bayrak görevleri gibi klasik modların yanı sıra zombilere ve mutantlara karşı, dayanıklılık ve hücüm gibi takım olarak oynanan PvE odaklı aksiyon dolu oyun modları da bulunuyor. Etkileyici görüntü ve ses kalitesinin yanı sıra yakın dövüş sistemiyle zenginleştirilen oyun oldukça güçlü fizik yapısına sahip.

Haritalarda yer alan objelerin parçalanması ve hareket etmesi oyunu eğlenceli kılan özelliklerden sadece birkaçı. Yayınlandığı bölgelerde 8 büyük ödüle layık görülen M.A.R.S.‘ta benzerlerinde olmayan bir çok özellik de mevcut. Bu özelliklerden bazıları:

PvE görevlerinin sonunda gelişmiş yetenek ve yüksek hasar verme özelliklerine sahip bölüm sonu canavarları (BOSS) ile savaşırsınız. Bu bölümlere özel olarak oyuncuya birden fazla ana silah kullanma hakkı verilir, bu sayede rakibe özel silah kullanarak yıkıcı hasarlar verebilirsiniz.

Bir diğer güzel özelliği ise “Revive Team Friend“, bu özellik sayesinde çatışma alanında öldürülen takım arkadaşınızı canlandırabilirsiniz. Bu işlem size ekstra puan kazandırdığı gibi çatışmanın seyrinide değiştirecektir. Take Down ise yerdeki cesetleri farklı amaçlarla kullanmanıza olanak veren diğer bir özellik.

Tüm bunların yanı sıra modifiye edilebilir mühimmat ile daha keyifli hale gelen M.A.R.S.‘ta keşfedilmeyi bekleyen Cover System ve Perfect Reload gibi güzel özellikler de bulunmakta.

M.A.R.S. Online kayıt olmak için tıklayın.
Anahtar Kelimeler
M.A.R.S. Online kayıt ol, kaydol, indir, oyna, tanıtımı, ekran görüntüleri, videoları, sistem gereksinimleri, ipuçları, haberleri, etkinlikleri
391566
defa okundu


Yorumlar

272 yorum yapıldı
  • Samet diyor ki:

    ne zaman acılır

  • Hazır Cevap diyor ki:

    Arkadaşlar oyunun kapalı olma sebebi şu: Biliyorsunuz okullara gidiyoruz bu oyun ise başklarına bağımlılık yapıcı olduğu için hiçbir siteden asla yaza yani okullar kapanana kadar bulamazsınız ilk baştada söylediğim gibi oyun okul oluğu için kapalı

    • Samet diyor ki:

      nıye kapan dı lan ben bıle okula gıdıyom oyunu oynamıyorum şımdı ındırıp oynuyacaktım kapalı yazdı

  • mete diyor ki:

    Arkadaşlar Peki Oyunun Ne Zaman Açılacağını Bilen Varmı ??

  • Pr0_37 diyor ki:

    Oyuncular toplansa kirayı bile verir belki inş. Yaza kadar açılır…

  • mehmet diyor ki:

    Arkadaslar benim anlamadigim bu yayinci firmalar la anlasma veya sozlesme yapilmiyor mu ve bu yayimci firmalar sorumluklarini yerine getirmedigi taktirde tazminat hakki dogmazmi sirf aim hilesi cozulemedi diye bir oyunu kapatmak bana mantiksiz geliyor.Ayrica oyuncularin yatirmis olduklari para ne olacak bu para kimin cebinde ve geri odemesi dusunuluyormu veya tekrar oyunu acilmasi icin calismalar varmi. Su an tum oyuncular hazard ops veya blackfree oyununa yonelmis durumda fakat bu oyunlarin hicbirisi de mars oyununun vermis oldugu kalite ve hazzi veremiyor malesef

    • Lavinya diyor ki:

      Kardeşim çok emin değilim ama bildiğim kadarını söyleyeyim. Yayıncı firmalar oyunu geliştiren firmaya gidip oyunu kendi ülkesinde yayınlamak için kiralar. Bu kiralamada belli şartlar konulur, bize özel karakter ekleyeceksin, harita yapacaksın, bug olursa düzelteceksin vs gibi. Sonra oyun açılır, geliştirici firmadan birşey istenir 2ayda geçer yapmaz, bu sefer yayıncı firma da kira ücretini geciktirir ödeme yapmaz, iş inada biner olan oyuncuya olur.

      Uluslar arası ve dijital bir çalışma olduğu için adli anlamla birşey yapılamıyor sanırım, Türkiye’de mahkemeye gidip bu olaydan bahsetsen olayı anlatmak 6 ay sürer, anladıklarında da mevzuatta böyle birşey yok derler olay kapanır :)

  • mehemt diyor ki:

    oyun kapandımı ?

  • ali kılcasln diyor ki:

    kardes sizin yaptıgınız ayıp 300 tl cekmistim daha vallahi pes